Speranta

Uneori ma simt ca un batran caruia nu i-a mai ramas decat speranta. Norocul meu este ca imi revin repede :D.

Un gând despre „Speranta

  1. Uite, eu cer o dedicatie. Nu stiu daca se practica in domeniul artei, dar… Reflecta intr-o lucrare viitoare veselia generala cu care ne afisam toti pe strada si in fata vecinilor sau mai ales a dusmanilor…Cum refuzam sa ne luam de gat cu noi insine si sa ne revelam asa cum suntem in clipa aceea – poate tristi si nu veseli, poate saraci lipiti, nu cu masini bengoase si mii de euro pe frunte,etc etc etc. Si cum alegem noi mereu pe cel vesel, bun, bogat si toate celelalte si il ignoram pe ala sincer cu el si cu ceilalti… Nu stiu cat de coerent am fost, sper ca n-am fost depresiv, oricum, astept dedicatia (daca se poate face arta din ce-am cerut, ca nu ma pricep).

Lasă un răspuns

