Teama

Teama
Teama

De curand, am facut schita din dreapta, in care se regaseste starea mea de la momentul respectiv, teama. Ochiul care ne priveste de undeva din intuneric este inconjurat de vegetatia ce  isi extinde mrejele urmand sa acopere toata imaginea.  Poate voi dezvolta ideea, pana atunci astept sugestii, nu ezitati sa comentati!

4 gânduri despre „Teama

  1. Buna ziua ,Marcele si Carmen,
    Nu ma prea pricep la pictura. Mi-am adus aminte ca in timpul studentiei am aflat,ca un profan, de pictura lui Ion Tuculescu . Ceea ce retin este motivul ochiului .Natura la Tuculescu este umanizata:frunze,flori, valuri de mare ,toate ne privesc. Si iata ca brusc imi amintesc poemul lui Baudelaire” Corespondances”.
    ( Intre paranteze adaug imaginea unui OCHI situat intr-o clasica figura geometrica .)
    Expresionism?
    Nasu

  2. Buna ziua , Nasu! Multumim pentru comentariu. Ma bucur ca nu ati uitat adresa 😀 si va mai asteptam si alta data . Mi se pare foarte interesanta comparatia dintre pictura lui Tuculescu si poezia lui Baudelaire. Intr-adevar opera lui Tuculescu are influente expresioniste, insa personal nu am privit-o niciodata din aceasta perspectiva!Mi-ati deschis ochii.( ca tot vorbim de ochi) – De obicei noi, oamenii, observam natura , universul, in cazul de fata – noi suntem cei supravegheati (frunze,flori, valuri de mare ,toate ne privesc). Mai ramane o singura intrebare, oare suntem priviti cu ochi buni? 🙂

Lasă un răspuns

